В університеті завершилась школа піару та блогерства “ПроПіар”

Університет – це місце, де мрії стають реальністю, де студенти знаходять своє покликання та формують майбутню кар’єру. І це не завжди пов’язано з традиційними професіями, яких навчають у авдиторіях, адже для всебічного розвитку особистості важлива залученість до різноманітних проєктів та завдань. І саме таким місцем зародження креативних ідей, пошуку та посилення потенціалу людей, що працюють з контентом, була школа “Про піар”, яка тривала в Університеті упродовж місяця та об’єднала навколо себе 20 талановитих студентів із різних факультетів.

Школа була організована Центром маркетингу та розвитку й мала на меті розвинути у студентів навички публічних виступів, написання якісних текстів, творення відеоконтенту та цікавих проєктів для просування Університету у соціальних мережах.

Окрім практичних завдань, учасники школи отримали можливість прослухати і тематичні лекції від відомих блогерів, SMM-спеціалістів, маркетологів, які колись самі були або є студентами нашого Університету. 

Спікерами школи були:

  • Борис Зорій – менеджер з inbound-маркетингу та партнерств в компаніях “Pecode” та “NeuroForge”, студент економічного факультету;
  • Софія Лешишак – блогерка, акторка театру Лесі Українки, випускниця факультету культури і мистецтв;
  • Христина Стецюк – SMM-менеджерка, випускниця юридичного факультету;
  • Андріана Строцька – експертка з розвитку особистих брендів у соцмережах, ексжурналістка, випускниця факультетів журналістики та юридичного;
  • Олег Пригода – актор, ведучий, випускник факультетів культури і мистецтв та журналістики. 

Учасники школи отримали велику кількість корисної інформації, яку  використовували під час виконання практичних завдань, та можуть її застосовувати для подальшого професійного зростання у цьому напрямку. Основними завданнями для студентів були проєкти, пов’язані з копірайтингом, відеомонтажем, редагуванням та обробкою зображень, створенням креативних візуалів та зародженням нових промоційних рубрик. Кілька учасників школи поділилися враженнями від участі у проєкті. Зокрема, Кузьміна Юлія, студентка І курсу спеціальності “Психологія” зазначила: “Дуже хороші наставники, які допомагали з виконанням будь-якого завдання, а також чудові лекції від SMM-спеціалістів. З задоволенням пройшла би це навчанням ще раз! Рекомендую спробувати і іншим студентам!”.

“У рамках школи відбулися справді корисні лекції, які були зосереджені на практиці та ситуаціях із реального життя, а не лише на теорії. Під час занять я працювала над рубрикою «Таємниці Львівського університету», а також вперше спробувала створити візуали. За достатньо короткий час я змогла безкоштовно почерпнути багато корисної інформації та попрактикуватися у сфері журналістики та графічного дизайну”, – із захопленням розповідає Надія Батюк, студентка І курсу факультету журналістики.

“Хочу подякувати за організацію та проведення надзвичайно інформативних та цікавих курсів, учасниками яких могли бути студенти з усіх факультетів. Лекції запрошених гостей були цікавими та пізнавальними з якісним зворотнім зв’язком. Всі матеріали викладено доступно, лаконічно та креативно. Приємна атмосфера вирувала кожної зустрічі . Окрема подяка нашим фахівцям відділу маркетингу та комунікації, які давали нам практичні завдання та ще більше, ніж стажери, хвилювалися за якісне виконання робіт”, – ділиться враженнями Софія Хвесевич, студентка І курсу філологічного факультету.

Варто додати, що 9 березня відбулося офіційне закриття школи, а всі учасники, які плідно працювали впродовж навчання, отримали сертифікати про закінчення школи “ПроПіар”. Проректор з науково-педагогічної роботи та інформатизації Віталій Кухарський, який прийшов привітати студентів із завершенням курсу, зазначив: “Сьогодні насамперед важливо вміти доносити до авдиторії думку та формулювати правильний запит для суспільства. Здавалося б, усе просто, проте саме навички грамотного копірайтингу, візуалізації і допомагають найрезультативніше взаємодіяти із авдиторію у добу цифровізації. Також дуже важливо, що під час цієї школи ви мали класний нетворкінг, який точно знадобиться вам у майбутньому. Ну і не менш важливими є здобуті теоретичні та практичні навички, бо, як кажуть, знання не важко носити, але дуже приємно та легко застосовувати, коли в цьому є потреба”.

Ми переконані, що отримані тут знання допоможуть студентам розвивати себе у сфері промоції, а зароджені ідеї переростуть у дійсно цікаві проєкти для розвитку та якісного представлення нашого Університету в інформаційному полі.

Більше фото