Дисертант

Леськів Олег Анатолійович

Тема

Державне регулювання ринку маркетингових комунікацій в Україні

Дата захисту

30.05.2018

Місце праці

Львівський національний університет імені Івана Франка

Науковий керівник

Доктор економічних наук, доцент, Юринець Зорина Володимирівна, Львівський національний університет імені Івана Франка, професор кафедри менеджменту

Кафедра, де виконана дисертація

Анотація

У дисертації проведено дослідження теоретичних основ регулювання відносин    у    сфері     маркетингових    комунікацій    та    розроблено    прикладні

рекомендації для вдосконалення системи державного регулювання ринку маркетингових комунікацій в Україні. Удосконалено понятійно-термінологічний апарат, що використовується в маркетинговій сфері. Досліджено вплив концепції інтегрованих маркетингових комунікацій на формування єдиного ринку засобів маркетингового просування та його історичну еволюцію.

Проведено аналіз пріоритетних напрямів адаптації національного законодавства, що регулює відносини в сфері маркетингових комунікацій, до запитів ринку. Здійснена оцінка діяльності органів, що входять в національну систему державного регулювання ринку маркетингових комунікацій. Визначено ефективність системи державного регулювання ринку маркетингових комунікацій в Україні на основі експертних оцінок зовнішніх і внутрішніх чинників розвитку системи регулювання. Виявлено особливості функціонування профільних інститутів саморегулювання.

Досліджено зарубіжний досвід державного регулювання ринків маркетингових комунікацій та окреслено вектори його застосування в Україні. Запропоновано проект організаційно-економічного реформування системи державного регулювання ринку маркетингових комунікацій в Україні. Розроблено механізм ефективної взаємодії державного регулятора з органами саморегулювання. Використано економіко-математичне моделювання, зокрема інструментарій теорії ігор, для розширення можливостей підбору ефективних рішень у сфері регулювання ринку маркетингових комунікацій.

Ключові слова: маркетингові комунікації, ринок маркетингових комунікацій, медійні комунікації, немедійні комунікації, реклама, інтеграційні процеси, Інтернет-маркетинг, зв’язки з громадськістю, спонсоринг.

Опоненти

Офіційний опонент:Доктор економічних наук, професор Сафонов Юрій Миколайович ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», професор кафедри макроекономіки та державного управління Завантажити відгук

Офіційний опонент:Кандидат економічних наук, доцент Люльчак Зореслава Стефанівна Національний університет «Львівська політехніка», доцент кафедри маркетингу і логістики Завантажити відгук

Файл дисертації

Файл автореферату