Дисертант
Тема
Державне регулювання ринку маркетингових комунікацій в Україні
Дата захисту
Місце праці
Науковий керівник
Кафедра, де виконана дисертація
Анотація
У дисертації проведено дослідження теоретичних основ регулювання відносин у сфері маркетингових комунікацій та розроблено прикладні
рекомендації для вдосконалення системи державного регулювання ринку маркетингових комунікацій в Україні. Удосконалено понятійно-термінологічний апарат, що використовується в маркетинговій сфері. Досліджено вплив концепції інтегрованих маркетингових комунікацій на формування єдиного ринку засобів маркетингового просування та його історичну еволюцію.
Проведено аналіз пріоритетних напрямів адаптації національного законодавства, що регулює відносини в сфері маркетингових комунікацій, до запитів ринку. Здійснена оцінка діяльності органів, що входять в національну систему державного регулювання ринку маркетингових комунікацій. Визначено ефективність системи державного регулювання ринку маркетингових комунікацій в Україні на основі експертних оцінок зовнішніх і внутрішніх чинників розвитку системи регулювання. Виявлено особливості функціонування профільних інститутів саморегулювання.
Досліджено зарубіжний досвід державного регулювання ринків маркетингових комунікацій та окреслено вектори його застосування в Україні. Запропоновано проект організаційно-економічного реформування системи державного регулювання ринку маркетингових комунікацій в Україні. Розроблено механізм ефективної взаємодії державного регулятора з органами саморегулювання. Використано економіко-математичне моделювання, зокрема інструментарій теорії ігор, для розширення можливостей підбору ефективних рішень у сфері регулювання ринку маркетингових комунікацій.
Ключові слова: маркетингові комунікації, ринок маркетингових комунікацій, медійні комунікації, немедійні комунікації, реклама, інтеграційні процеси, Інтернет-маркетинг, зв’язки з громадськістю, спонсоринг.
Опоненти
Офіційний опонент:Доктор економічних наук, професор Сафонов Юрій Миколайович ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», професор кафедри макроекономіки та державного управління Завантажити відгук
Офіційний опонент:Кандидат економічних наук, доцент Люльчак Зореслава Стефанівна Національний університет «Львівська політехніка», доцент кафедри маркетингу і логістики Завантажити відгук