Університетська молодь моделює майбутнє

Яким буде світ та Україна у 2037? На це питання спробували дати відповідь студенти Львівського національного університету імені Івана Франка на зйомках телевізійної історії «Бути 20-річним» у Львові. Основною метою проекту є виробництво відеоконтенту про життя сучасної молоді, її мрії та очікування від майбутнього.

Ініціатор проекту, продюсер телевізійних фільмів Західноукраїнського медіа-центру «Нова журналістика» Микола Чугаєвський зазначив, що проект покликаний розкрити теми: як бути 20-річним; що характеризує це покоління; які виклики стоять перед молоддю сьогодні.

Участь у зйомках взяли студенти факультету журналістики, юридичного факультету і факультету прикладної математики та інформатики.

В рамках участі у проекті студенти повинні були переглянути відеофільми про певні події в Україні та світі, які відбулись в 1997 році:  реєстрація домену google.com, поразка чемпіона світу з шахів Гаррі Каспаров від  комп’ютера Deep Blue компанії IBM, політ у космос першого за часів незалежності українця Леоніда Каденюка, підписання Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною та Росією, відкриття у Києві першого в Україні ресторану мережі McDonald’s, випуск корпорацією «Інтел» процесора «Pentium II».

Після цього студенти спробували уявити, яким буде світ та Україна через 20 років і спрогнозувати, що нас чекає у 2037 році.

Для студентки факультету журналістики ЛНУ ім. Івана Франка Насті Зазуляк  це був перший досвід  зйомок у документальному фільмі: «Зазвичай я як журналіст залишаюсь поза кадром. Проте така оригінальна тема мене дуже заінтригувала! Щиро вдячна нашому викладачу Ігорю Паславському за те,  що дав таку можливість та згуртував всіх нас. Особисто мені найбільше сподобалась дуже проста і весела атмосфера, яка сприяла максимальній щирості у кадрі. Якби мені запропонували пережити цей день знову – погодилася б із великим задоволенням!»

«Зйомки пройшли дуже добре! Атмосфера була невимушеною. Спершу здавалось, що буде важко коментувати, я не знав реакції інших присутніх. Та коли ми розпочали – в кожного народжувалась якась оригінальна думка! На мій погляд,  все відбулось на найвищому рівні», – розповів ще один студент факультету журналістики Родіон Кадацький.

Документальний фільм транслюватимуть на 25 регіональних телеканалах України. Окрім того, запис фільму зберігатимуть у європейських наукових та освітніх центрах для того, щоб  згодом мати можливість перевірити прогнози молодих українців.