Шановні користувачі!

Сьогодні буде здійснена зміна маршрутизації пошти університету. Пошта, спрямована на університетські домени lviv.lnu.edu та franko.lviv.ua, буде спрямовуватись на сервери Office365.

Поширення таких змін у мережі Інтернет займає певний час, протягом якого можливі затримки з отриманням листів.

Нові повідомлення Ви зможете читати на сайті Office365.com або локальними поштовими клієнтами після їх відповідного налаштування.

Прохання перевірити роботу Ваших поштових адрес, а також адрес колективних скриньок, якщо Ви є відповідальними за такі. Здійснити це можна відправленням повідомлень з/до Вашої приватної скриньки.

При виникненні проблем Ви можете звертатись у службу підтримки supportOffice365@lnu.edu.ua.

З повагою

Служба підтримки Office365.

 


Почалось впровадження хмарного сервісу Office365 для працівників університету. Працівникам університету, що зареєструвались у базі співробітників та студентів (form.lnu.edu.ua), надсилаються листи з інформацією для входу у систему Office365. Виконавши зазначені у листі дії, можна почати користуватись сервісами системи.

Перемикання корпоративної пошти університету на нову платформу плануємо здійснити 21-25 листопада.

Додаткову інформацію шукайте у розділі «Питання та відповіді».

Отримати інші  роз’яснення можна також, надіславши листа на адресу служби підтримки supportOffice365@lnueduua.onmicrosoft.com