Дисертант

Боднар Ірина Миронівна

Тема

Концептосфера ОСВІТА в англійській мові (національно-маркований та індивідуально-авторський аспекти)

Дата захисту

26.11.2019

Місце праці

Асистент кафедри іноземних мов для природничих факультетів Львівського національного університету імені Івана Франка

Науковий керівник

Оршинська Тетяна Захарівна, кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської філології Львівського національного університету імені Івана Франка

Кафедра, де виконана дисертація

Анотація

У дисертаційній роботі досліджено концепти сфери ОСВІТА з позиції їх
когнітивно-культурного сприйняття та мовної інтерпретації носіями англійської
мови.
Здійснено комплексне семантико-концептуальне дослідження
концептосфери ОСВІТА в національно-мовній картині світу носіїв англійської
та індивідуальній мовній картині світу Девіда Лоджа як окремого їх
представника. Досліджувану концептосферу формують концептуальні поля
«Людина в сфері освіти», «Освіта як процес», «Освіта як результат»,
«Освіта як фізичний об’єкт», «Освіта як абстрактне поняття».
Порівняльний кількісно-якісний аналіз номінативної складової концептосфери
ОСВІТА розкрив різні типи звя’зків між концептами: включення, доповнення,
перетину, лакунарності.
Ключові слова: концептосфера ОСВІТА, концептуальне поле, лакуна,
номінативна складова концепту, номінативне поле концепту, номінативна
густина концепту, національно-мовна картина світу, індивідуальна мовна
картина світу.

Опоненти

Офіційний опонент:Доктор філологічних наук, професор ЄСИПЕНКО Надія Григорівна, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, завідувач кафедри англійської мовиЗавантажити відгук

Офіційний опонент:Кандидат філологічних наук, доцент МАКАРУК Лариса Леонідівна, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри прикладної лінгвістики Завантажити відгук

Файл дисертації

Файл автореферату