В Університеті триває серія онлайн-семінарів для працівників, присвячених електронним системам, вебресурсам та електронному навчанню

Нові виклики, спричинені загальнонаціональним карантином, вимагають від кожного з нас застосування нових підходів, здатності мобілізуватися і вміння адаптувати класичні університетські традиції до життя в «онлайні». Сьогодні освоєння новітніх технологій – обов’язок усіх освітян, адже якість навчального процесу – наше першочергове завдання, незважаючи на карантинні обмеження.

Львівський університет працював над впровадженням технологій електронного навчання задовго до запровадження карантину. Вже сьогодні можемо похвалитися конкретними досягненнями у цій галузі. Зараз особливу увагу університетські служби приділяють не лише вдосконаленню функціонування електронних систем, а й організації навчання наших працівників з метою ефективної і злагодженої роботи усіх учасників освітнього процесу.

Так, для викладачів Університету організовано дистанційний курс, що складається з тематичних онлайн-семінарів, присвячених інформаційним системам, вебресурсам та електронному навчанню. Ці вебінари дають не лише добру теоретичну базу, а й на практиці допомагають організувати дистанційне навчання і віддалену роботу працівників та студентів. Заняття відбуваються у дистанційному режимі за допомогою центру для командної роботи «Microsoft Teams».

Упродовж квітня-травня вже відбулося декілька таких семінарів. Зокрема, 30 квітня близько 300 працівників взяли участь у вебінарі щодо роботи з системою «Деканат». Під час заняття учасникам розповіли про роботу в особистому кабінеті викладача, організацію занять, збірні групи, закриття журналу, формування відомостей. Окремо розглянули також функції і можливості особистого кабінету студента. Семінар проводила завідувачка Відділу по роботі з ЄДЕБО Ольга Тибор.

5 травня Організаційно-методичний центр електронного навчання провів онлайн-семінар щодо роботи з системою управління навчанням «Moodle». Участь у вебінарі взяли близько 70 учасників. Завідувач лабораторії контролю якості освіти Василь Петрів розповів про особливості реєстрації користувачів, продемонстрував роботу системи та процес створення курсів.

6 травня відбувся перший онлайн-семінар Відділу маркетингу та комунікації, під час якого говорили про коректне висвітлення інформації на вебсайтах факультетів. Упродовж вебінару опрацювали тему «Описи курсів». Керівниця відділу Мирослава Осередчук поділилася інформацією про автоматизовану систему рейтингування сайтів факультетів, розказала про її особливості та актуальність. Працівниця відділу Оксана Рудик продемонструвала учасникам заходу процес створення розділу, розповіла як коректно вносити інформацію та звернула увагу на важливі складові оформлення вебсторінки. Адміністратор сайту Університету Віталій Рябіш на прикладі конкретного факультету продемонстрував як вносити зміни в опис курсу зі сторінки викладача. У вебінарі взяли участь понад 70 учасників.

7 травня відбувся відкритий онлайн-семінар Відділу по роботі з ЄДЕБО щодо роботи з особистим кабінетом викладача та електронними журналами успішності у системі «Деканат». До заняття долучилися понад 160 учасників. Фахівчиня відділу Світлана Мирцало продемонструвала роботу з електронними журналами, на прикладі показала процес створення занять та формування е-відомостей. Завідувачка відділу Ольга Тибор окреслила основні елементи роботи з е-журналами успішності та відповіла на питання, які виникли в учасників вебінару упродовж роботи.

Запрошуємо усіх працівників Університету долучатися до участі у вебінарах, покращувати професійні навики і ділитися інформацією з колегами з метою організації успішної та злагодженої роботи. Попереду ще багато цікавих та актуальних онлайн-семінарів, з розкладом яких можна ознайомитися за посиланням.